Pite

Är i pitä! Äter inte palt och försöker undvika att använda mig av mitt doftsinne, the struggle...


Well! Är här med Julia. Som är bäst. Och det finns många fina människor här! Typ Evelina. Min favvoevelina (förutom mig själv lol) och hennes Andreas. Typ Jonas. Goaste goaste Jonas. Typ Johan, fräna fina fröken fräken Johan. 
Typ massa semibekantskaper som är jävligt roliga att fräscha upp från gång till gång. 

Älskar fan pite i vad det levererar för folk. Synd att det ligger där det gör. Och att det luktar så jääävla illa. Det faller fan på doften.

Imorgon ska jag gadda mig. Haha gadda. Hehe. For real though. taaaatuering. Imorgon. 

.. Sa vad?


Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback