-

"Du är så stark. Du klarar allt du vill."
"Du får inte bli bekväm i din depression. Trots att jag vet att du inte vill må dåligt så vet jag också att det är lättare att inte försöka."
"Du är inte ensam."
"Vad är problemet, och varför?"
"Sörj!"
"Var arg, var ledsen, var besviken. Stäng inte ute känslorna. Fastna inte i mörkret, du vill inte va där."

Imorgon ska jag gå till kurator. Agerade kurator till mig själv idag. Och sen fick jag hjälp. Har försökt översätta alla tips jag fick av mig själv och honom för att kunna använda dom. Hela dagen idag kändes allt hopplöst men nu känns det lite bättre. Imagine that. Det går. 
Nu ska jag sova. Imorgon ska jag lyckas ta mig ut ur rummet och kriga mot ångesten hela dagen. Från 9-15. och sen klockan tre ska jag till kuratorn. Kommer nog behöva puttas dit... vilken tur att jag har en jävla stjärna till granne.

Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback