nyårsfirande.

Jag är (verkar vara) en sån tråkig människa som tröttnat på konceptet med nyårsafton. Hela grejen med att alla varje år lovar att vara nåt de inte är. Något som normativt anses attraktivt är något alla strävar efter, och det slår mig att jag (tyvärr) måste pliktskyldigast (?!) räkna in mig i det. Jag är knappast bättre. Tror det är det jag provoceras av. Alkohol och verklighetsflykt för en kväll och sen en period, lite varierande i längd, då vi hoppas att detta året, ja, detta året i all sin prakt ska bli bättre än alla tidigare år.
Mitt så kallade nyårslöfte för tvåtusenfemton är att försöka bli trygg i nuet och jaget.  Och sen denna bild på det för att lätta upp lite:

Hej och heja 2015.

Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback