ÅH

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18804848.ab


Kan inte så mycket. (och / men ..?) Har lärt mig mycket de senaste tre månaderna.
Skulle typ kunna ta hennes plats. Kan inte heller så mycket men så har jag lärt mig mycket de senaste tre månaderna, inte om partiets historia men citat: "det är inte relevant eller intressant för min del." (Vadå inte relevant.?)

Skäms över att jag faktiskt lever i ett land där nästan var tionde människa röstar på SD. Vars EU-toppkandidat .
nä.. återkommer.

Kommentarer
Alex säger:

Nu är faktiskt inte Sverige värst i världen med främlingsfientliga partier, endast hälften av de röstberättigade röstade så totalt har ju SD endast 5% utav väljarna. Storbrittanien är värre där 25% av rösterna gick till SDs motsvarighet där, samma sak med Frankrike.

Av någon anledning har invandringsfrågan vuxit i betydelse för gemene man sen sista valet.

2014-05-27 | 20:01:27
Vad heter din blogg?: http://lillsowi.blogg.se

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback