åh

AVSKED.

Ska i skrivande stund egentligen jobba med att packa ihop mitt rum. Skjuter upp det hela tiden. 
Har cirkus 90 bilder på mina väggar och jag måste ta ner alla? plocka ner allt från min fantastiskt vältäckta anslagstavla. organisera alla saker, - vad kan man lämna på skolan och vad bör man ta med hem?
Är så fett nöjd med att jag kan komma tillbaka hit nästa år, känns så skönt.

aja, skriva av sig lite sådär.. bloggmotivationen är tillbaka lite, - kanske är min sandramätare som fyllts upp efter att hon har vart här i helgen och att det är det som gör det?? Venne, men det har vart fett kul, hon är ju världens bästa vän! och johan, vilken skön snubbe han är? fin vän han också. - lyckligt lottad jag är alltsååå
 
 

Kommentarer
Nils-Mikael säger:

Varför ta ner dom om du ska tillbaka då? :) Husbyte? :P

2014-06-07 | 22:27:14

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback