Jomen!

Dirty Loops i fredags var GALET och ASFETT och INTENSIVT och SJUKT BRA.
Hängde där med Hannes, hans kompis Filip och Filips pappa.
Spenderade lördag kväll på Duvan Cup och det var kul, träffade William och det var kul! Han och Rakel har förlovat sig och jag är så glad för deras skull! Igår bar det av åter till skolan, med slalomutrustningen med för på söndag blir det bygdsiljum (woho!).
Idag hade vi Jonas Sjöstedt på besök, det var sjukt intressant.
Sen sjöng vi om kaffe i en timme. Folkisstandard.
Stressad men rätt glad för tillfället. Har städat som en galning (SVETTAS) för imorgon är det städcheck och jag hade tänkt få mig ett MVG, haha, känns som gymnasiet all over again. eller?
Ensemblen är kul och om lite drygt en vecka så drar vi på miniturné och det är väl där stressen sitter lite, försöker ringa och fixa allt och det är kul men det händer ju så förbaskat mycket annat.
- KUL som sagt så jag klagar inte!

HA'T!

Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback