ahmen jora.

Veckan som gått har vart väldigt fin.
I helgen har Malin vart här, vi har sett liselottes konsert, vart på hallen, lagat trerätters, spelat charader, spelat sällskapsspel, vart på gudstjänst, övat, flummat, pratat och nu har hon åkt iväg.

Har precis repat också, ett kort och intensivt rep som kändes väldigt bra inför onsdagen.
Imorgon ska jag förbereda och bestämma det sista med skolorna vi ska sova/spela på och sen är det bara två dagar kvar tills vi åker. Känns coolt att jag i princip kirrat allt detta själv. Det är väldigt kul, sånt också.

Nu ska jag redigera bilder från liselottes konsert. Tror jag ska sätta mig i allrummet så man kommer bort från sitt rum ett tag. 

Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback