torsdag!

 
Vaknade för lite drygt två timmar sen, gick upp och duschade och har sen haft baslektion.
Det gick rätt bra och på bara en liten stund så såg han exakt vad jag måste öva på och vad jag ska tänka på när jag spelar. Känns fett skönt att komma igång med lektioner så jag får börja spela ordentligt igen.
Han hade dessutom idéer om hur jag ska göra för att spara så mycket som möjligt på min handled, så det känns skönt!

Snart är det lunch, sen ska jag nog göra lite teori-/ gehörsläxa och sen har vi bruks vid halv fyra, sen får vi sevad som händer. Vi är praktiskt taget lediga imorgon så jag hoppas vi hittar på nåt! 
Ska nog in till umeå på lördag, måste köpa en inspelningsgrej av nåt slag och det är la dax nu!
HA DET GOTT!

Saknar harry & zeus, vill ha dom här!
 

Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback