PLUS O MINUS

haha en rolig grej hände precis. Min kompis Fay (har världens coolaste namn. hon heter Fay, det är coolt.) är från lund och där säger man ju tydligen inte att jag far/for nånstans utan istället jag åker/åkte.  Tills denna stund. Hon skrev precis fara och handla. och det är kul och jag tänker inte förklara vidare varför det är kul, men det är iaf kul. 

IDAG på förmiddagen har vi haft ett ämne som heter Projekt. Vi diskuterade våra förhoppningar / farhågor, både i ring och mindre grupper. Det var rätt intressant. En lapp, som någon hade skrivit, (En gul lapp, - förhoppningar) var något i stil med "Jag hoppas att min arm håller!" och det slog mig i magen.

Igår, när jag skulle öva så hann jag bara öva ynka TIO minuter innan min handled gjorde ont. TIO MINUTER? jag vet inte vars jag ska ta vägen. Sen när jag såg att någon hade skrivit den där lappen, kanske lite på skoj, om att armen ska hålla. - Tänk om min handled inte håller? mina ögon tåras av bara tanken. Tänk om, en mitt-i-natten-på-studentveckan-incident har förstört för en lång framtid, något som för mig är viktigast av allt?
Försöker intala mig att det kommer bli bättre, och varför skulle det inte bli bättre? ända sen jag bröt handleden har jag lyckats hålla allt på en "så bra som det skulle kunna vara-nivå". men tänk om det inte går? 
Nä usch... Jag tänker såklart bara göra allt som finns i min makt för att jag ska kunna bli bra igen.

Nä vi tar något annat.. - JO! i helgen är det fem galningar från min klass som ska bestiga Kebnekajse! fett COOOLT och jag är faktiskt rätt avis! de åker tiiidigt på fredag och kommer hem (förmodligen) rätt sent på söndag. - Jag ska lätt bestiga kebnekajse nån gång, nån som är på ?? :)

Jaja, ett långt inlägg blev det igen, hoppas ni har överseende!


(hehehe kul ord+bildvits.)


Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback