onsdag

Är sjuk. Har vart sjuk sen igår typ och tillråga på detta så är det iskallt på skolan.
Värmen funkar inte och det känns som att jag bara vill försvinna genom golvet.
Imorgon åker jag och fay hem till lycksele med simon.
Äntligen hemmåt, jag har faktiskt inte vart hemma på fyra veckor, - FYRA VECKOR.
long time från mina älskade päron, min lilla bror och mina små bebisar Zeus & Harry.
Så det blir ett gott återseende av bratten och lycksele med marknad, utgång, skjutbana OCH SÅ VIDARE.
HA DET GOTT tills vidare, KRAM!

Kommentarer
anna säger:

HOPPAS VI SES PÅ MARKNADEN!!

2013-09-25 | 20:43:45
Vad heter din blogg?: http://anagr.blogg.se

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback