Något.

Just nu jobbar jag genom något som jag inte erkänner ens för mig själv. Något jag inte låtsas om och agerar själviskt kring. Något jag inte vet hur jag ska tackla. Något jag inte vet hur jag ska bemöta. Kanske någon jag inte vet hur jag ska säga adjö till. Kanske någon som jag måste visa mitt stöd för. Så förbaskat svårt. Just nu ligger jag vaken om natten i hopp om att hitta den styrka jag söker för att erkänna situationen, för att veta hur jag ska finnas där, för att kunna bemöta den sanningen, för att inse att det inte är mig det är svårast för.
Innan jag hittar den styrkan kanske jag fortsätter vara uppe om nätterna och på dagtid gå runt med skygglappar och drömma om stjärnor.

Kommentarer
Niisse säger:

Lät jäkligt krångligt de där!

2013-09-29 | 23:21:52

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback