diskar'n!

Jå, till slut så blev klockan 15.30 och det var "Bruks"-dags. 
Vi spelade "Apu Apu" i olika tappningar, och jag lirade lite gitarr (fett kul, händer inte ofta)
Sedan åt vi middag och sen har jag powerdiskat i skolköket!
nu är mina händer svampiga....

Just nu sitter jag och lyssnar på royalconcept och urban cone, snart har vi husmöte och sen ska jag nog ut och röra på mig en sväng, är sugen på att gå, så jag ska nog ta på mig lurarna och fara ut en sväng!

Åker ni förbi bygdeå eller är i närliggande kommun, eller varför inte typ i lycksele med fett lite att göra, hoppa in i bilen eller på bussen och kom hit och hälsa på!

VI HÖRS, HA DET GOTT!
 

Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback