weirdos!

har fler besökare när jag inte skriver, what is up with that..

TISDAG IDAG.
Konsert/spelning/redovisning ikväll och mamma, pappa, farmor & farfar kommer hit - good times.
Blir kul att visa upp mitt (jättedammiga) rum och hur jag bor och lever och så.

Sitter och lyssnar på Ole Börud nu, i väntan på mitt utvecklingssamtal klockan elva.
Har vart nere och hängt lite tvätt och nu håller jag på att plocka bort lite så det ska bli lätt att städa inför torsdagens rumscheck. JAZZFESTIVALEN på fredag känns ju bara fett grymt. + att få träffa sandra, kanske malin och sen bara åka hem till lycksele en vecka. gött mos.

Hoppas att allt är bra med alla! kanske kommer en video ikväll, om vi lyckas spela bra ;)
KRAM 

 

Kommentarer
Anonym säger:

He jär typ ja som kik oppa hemsida din för ji tro ju du ha skrive nå fräscht nan gång men nä.

2013-10-23 | 14:53:39

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback