när man har lite för mycket tid.

1. Hur gammal är du om fem år? 24 år gammal.
 
2. Hur lång är du? lite drygt 176 centimeter upp i luften når toppen av mitt huvud.
 
3. Vilken är den senaste filmen du sett? Grease! (wow vilken rulle)
 
4. Vem ringde du senast? Kantorn i Sorsele, inför begravningen på torsdag.
 
5. Vem ringde dig senast?  Malin, men i vanlig ordning så svarade jag inte, haha...
 
6. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, allt blir så omständigt och missförstått per sms. Trots det smsar jag nog mer än jag ringer.
 
7. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta! 
 
8. När såg du senast din mamma? Fyra-fem sekunder sen när hon gav mig en kram och sa godnatt (skönt att vara hemma)
 
9. Vilken ögonfärg har du? Ljus-, klarblåa.
 
10. När vaknade du i dag?  Typ elva första gången, gick upp halv ett. Lov!
 
11. Vilken är din favoritjulsång? Alltså jag älskar julmusik och att välja ut en känns väldigt svårt, men en som jag börjat lyssna på redan nu är Silent Night som Ole Börud & Samuel Ljungblahd har gjort ett arr av till sin "Someday at Christmas"-skiva. Den får det bli!
 
12. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Sandra skickade massa snaps när hon var upponer, hade ritat gubbar på sin haka och sjöng låtar, makalöst kul.
 
13. Vad skrämde dig om natten som barn? Var rätt cool som barn och mycket mindre lättskrämd än vad jag är nu, men i perioder kollade jag under sängen. Jag tror det var efter clowner, finns inget värre än clowner...
 
14. Vilken är din favoritplats? Hemma i bratten eller,  flakaträsk eller giltjaur. 
 
 
 
15. Vilken plats föredrar du minst? Nåt ställe som är långt bort från alla nära. Oavsett vart jag är.
 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis så jobbar jag med musik, eller som kulturentreprenör / Eventarrangör i Umeå eller längre ner, kanske utomlands. Jag reser mycket med någon som jag delar alla mina dar med, i en fin lägenhet eller ett mysigt hus. Jag planerar, om jag inte redan har, barn och jag spelar i ett band på fritiden. På det har jag förmodligen en eller två tatueringar till, och jag har nog hunnit se fler delar av världen.
 
17. Sover du med eller utan kläder på dig? Det är lite olika, men oftast typ trosor + linne/thisa.
 
18. Hur många kuddar har du i sängen? Två!
 
19. Vilka städer har du bott i? Lycksele, en kort stund. men annars i två små byar, - Bratten & Dalkarlså.
 
20. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, fast det blir oftast stumpor+skor. Tjocksockar är ju en hit!
 
21. Är du social? Jomen, det skulle jag nog säga, ja!
 
22. Vilken är din favoritefterrätt? Sjukt svårt. Pannacotta tror jag! Gjorde en lakritspannacotta med hallon en gång, 5/5 toasters, så kanske den?
 
23. Tycker du om kaffe? Appselut ja, nödvändigt om jag ska kunna leva typ. Nämen, jo, det är förbaskat gott!
 
24. Sover du på någon särskild sida? Ingen särskild sida så, men jag fixar inte rygg/mage.
 
25. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, faktiskt inte. Inte ens en..
 
26. Vill du ha barn? Japp.
 
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nä, Inte i sjuk-tillstånd iaf. Men kanske för kul? minns inte...
 
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, definitivt. Trots att det är så sjukt enormt och läskigt så finns det nog inget bättre.
 
29. Vad spenderar du helst pengar på? Livemusik och jag får välja, det blir ju trots det inte alltid så. - Allt möjligt!
 
30. Vilket är ditt favoritprogram på tv? ÖÖÖH, jag gillade verkligen så ska det låta förr i tiden, numera ser jag aldrig på tv. Men jag gillar typ matlagningsprogram och så mycket bättre!
 
31. Vem är den roligaste människan du känner? Sandra, no doubt. åh, SANDRA JE T'AIME!

 
 
32. Vad har du för ringsignal? typ nån standard från iphone. har nästan alltid ljudlöst så jag har inte tänkt på't.
 
33. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Njasi, bara typ långkalsonger som jag förmodligen kommer ha hela livet.. 
 
34. Kan du byta olja på bilen? Ja, det tror jag väl.. eller? Jo.. om jag fick fundera nån trettio sekunder.
 
35. Vilken var den senaste boken du läste? Femtio nyanser av mörker. Detta påminner mig om att jag borde läsa sista!
 
36. Dansar du i bilen? Njasi, halvsvårt kanske. Galar alltid dock!
 
37. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3 mest troligt, eller POP/ROCK LYCKSELE (lol)
 
38. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett försök till en skiss på en kompskiss tror jag, silent night, yeah!
 
39. När var du i kyrkan senast? I torsdags, på FN-galan. Bygdeå kyrka.

40. Är du lycklig? Njasi, inte just nu. Det har vart en tuff höst, på bra och dåliga sätt och just nu är det väl en dip, men jag är på gång uppåt!

Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback