hur många tårar kan jag fälla?

Sitter hemma i vårt kök.
Japp. Hemma i bratten.
Känner mig helt apatisk.

Har gråtit tusentals tårar idag. Efter att i en timme talat om för andra, och själv fått talat om vad man älskar hos varandra så ringde jag min mamma som berättade att läget med mormor har blivit värre. Mycket värre.
Jag bestämde mig förstås för att åka hem. Så jag packade snabbt lite grejor för att åka hem.
Mina fantastiska vänner ställde upp och följde mig till lycksele. Utan dom vet jag inte om jag hade klarat av resan hit. Väl framme så hälsade vi på mormor. Just nu känner jag tusen saker, samtidigt som jag inte känner någonting. Det känns hela tiden som att varje röresle är omöjlig att utföra. Men det går ju förstås, trots att det är sjukt tungt. Just nu är iaf allting rätt grått om mina axlar är tunga som bly, såsom mina ögonlock. Ska sova några timmar för att sedan följa med mor till lasarettet för att byta av moster som är hos mormor nu. 

Kommer nog inte skriva förns jag är tillbaka på skolan, och just nu vet jag inte hur lång tid det tar, så..
På återseende.

 

Kommentarer
anna säger:

styrkekramar!! <3

2013-10-14 | 22:26:37
Vad heter din blogg?: http://anagr.blogg.se

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback