en god känsla

Ni som bloggar vet kanske hur svårt det är att, ja - blogga. Att regelbundet lägga upp intressanta inlägg, ja ni vet. Kanske tycker ni inte att det är så svårt, men det gör jag i alla fall, så jag ber om ursäkt om någon tycker att det är tråkigt. Tycker ni det så kan ni ju kommentera och fråga saker så kan jag svara, eller så berättar ni bara vad ni vill läsa om.

Nu har vi haft ensemble och vi spelar, den kanske tråkigaste låten någonsin och försöker arrangera om den i hopp om att göra den intressant. Jag tycker det är väldigt kul men det är otroligt jobbigt och frustrerande när andra i gruppen inte tycker det och pratar samtidigt som läraren eller någon annan av gruppmedlemmarna, och precis så var det idag. Nu vilar jag mina öron och lugnar mig med OOPS! (den låten är som en glädjeshot)

I övrigt har det varit en bra dag! Gick upp halv åtta och gick en böna och har sen haft baslektion, övat, lyssnat på bra musik och skissat på ett övningsschema. Dessutom är vädret helt fantastiskt så förutsättningarna för en bra dag var ju på min sida. 

KRAM PÅ ALLA!
(fick dessutom en liten minikonsert av Jonas och August+Sebastian och det var asmysigt) 
 

 

Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback