så kom juli, och helt plötsligt så var halva sommaren gjord.

Som rubriken antyder så har ganska precis halva mitt lov gått nu.
Vet att andra halvan kommer vara mycket mer innehållsrik då mycket tid av föregående halva gått till att antingen vara på lasarettet eller vara hemma för att handen bokstavligt talat hindrat mig från att göra nåt.

Så, att handen blir bättre plus att vädret verkar vända tyder för fem tokbra veckor innan resten av livet med skola och sådant tar vid. 

Vi börjar ikväll: 
Ikväll spelar jag, Malin & Sandra som jag nämnde tidigare. Vi ska spela drygt 20 minuter och det kommer bli lite norah jones, lite stevie wonder, lite pugh rogefeldt och lite som S skrivit själv. efter spelningen slaggar vi hos malin!
Imorgon ska vi gå en sväng på marknaden i åsele för att sedan sätta oss i bilen, jag bakom ratten och sandra brevid för att styra mot Skellefteå och Trästocksfestivalen! Där stannar vi tills sent på lördag kväll innan vi åker hem. När vi kommer hem är motorveckan i full gång och sen går det bara uppåt. 

 
 

Kommentarer
anna säger:

åhåh, då ses vi förhoppningsvis på trästocks då!:)

2013-07-18 | 15:02:34
Vad heter din blogg?: http://anagr.blogg.se

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback