Nämen!

Hej hallådär! 
Efter jag skrev sist har jag hunnit vara till umeå och träffat sjukgymnast och arbetsterapeut, fick bra med beröm och de tyckte jag hade övat handen bra - SKÖNT!

Efter vi kom hem slängde vi i oss en DÖGO kycklingsallad som mamma satte ihop,
sedan bar det av mot stan där det var fest överallt!
Raggade lite i en dyngig opel och somnade sedan vid halv tre-tiden hemma.
I morse drog jag och mamma ut på en långprommis i värmen, sen har jag tvättat bilen utvändigt och nu blir det invändigt ! Natalie ska komma ut hit och hälsa på sen får vi väl se vad som händer ikväll!
Motorveckan är nog bästa veckan på hela året här i lycksele!!! WOOWOO


HA DET BRA :D

Kommentarer
Nisse säger:

Motorveckan är typ enda veckan på året som jag aldrig varit i Lycksele! Typiskt...

Svar: haha inte bra! kom kom kom
Evelina Kyrk

2013-07-25 | 20:22:36

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback