Åh, en sådan tisdag.

Hej!
Delar med mig av mina vardagsbestyr, som inte är många, och än mindre intressant men jag lovar; det kommer mer!

Så, Imorse vaknade jag, gjorde i ordning en stor kopp kaffe och lite keso med fruktsalladen som blev över från igår. (tacka vet jag frukost)
Sedan, efter ett tag åkte vi till stan, ni förstår planerna i familjen snurrar runt bilbyte dessa dagar, så vi åkte förbi på stadens två bilhandlare. Efter många om och men så tog vi hem en tokfin, röd pärla till passat (för testkörning) som vi sedan tog på en liten tripp ! - Till åsele. I åsele käkade vi innan vi åkte hem, väldigt spontant och mysigt. Och vilken bil alltså!!

Väl hemma så åkte vi upp till mosters och visade upp den röda läckerbiten. Vi blev inbjudna på kaffe och lite allsång innan vi sedan såg små citroner gula (charmig film!!) och tuggade popcorn.

Fullfjädrat!
Godnatt :)

Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback