TUESDAY.

Idag är det alltså den tjugonde augusti om jag fortfarande inte är tokigt huvudvill.
Det skulle alltså på riktigt innebära att min kära emma faktiskt fyller år idag.
GRATTIS EMMA JAG ÄLSKAR DIG.

Annars är livet gott, jag inser att om en vecka har nästan två dagar av mitt "nya liv" gått och det känns sjukt spännande. Gårdagen spenderades på stan med Malin & Karin.
Sen tog jag och malin en sväng förbi Johannes, kramade av oss lite innan vi åkte ut till hedlunda!

I hedlunda var det kalas, det bjöds på Tacos, och Glass med drottningsylt och sedan vankades det jam i vardagsrummet. Åh, vad kul vi hade, vi jammade verkligen loss i typ tre timmar, - askul!
Kommer sakna mina flickor så mycket.
En i kramfors och en i östersund. Och jag, i dalkarlså.


hahaha det här kalaset är gammalt och så, men det är samma fina emma. 
 
 

Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback