som en bas?

TJAA. sitter på rummet och spelar lite, men kan inte komma ifrån tanken att alla sitter utanför och lyssnar så jag har låg volym.. haha jättetråkigt, men det kommer släppa när man faktiskt spelat med alla, för då vet ändå alla precis hur man spela så.. 

har varit en lång dag, vi skrev prov i morse, gehör och teori för att veta vilka grupper vi hamna i, sen spela vi för lärarna på alla instrument så dom sku veta vars man hamnade i bruksgrupperna. sen satt vi i matsalen och pratade i typ tre timmar innan vi gick lite husesyn och nu, ja nu spelar jag som sagt.

Ska se shutter island ikväll här i lönnen (klockan åtta om nån vill komma hit ;)) och sen lär jag ju däcka som en annan, trött som fåå men vågar inte sova nu. är jättedålig på powernaps, brukar alltid bli långa och inte så effektfulla.. 

hoppas allt är braaa, till er där hemma som läser så: KRAM!!!
saknar er fast det typ gått fyra dagar. 
tbt så saknar jag er "bara" när jag är ensam på rummet, annars hinner man typ inte sakna, men det är väl lika bra annars skull jag bli tokig!


peace YO.
 

Kommentarer
Ann-Sofie säger:

Kram och tusen pussar till dej!! Bra att du har det bra!!

2013-08-29 | 19:45:34

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback