one last time

flocken extra chans och åkte till Åsele för ett sista adjö, oss tre emellan.
det gör fruktansvärt ont i hjärtat att tänka på hur sällan vi kommer ses.jaja, sådant är livet och vi tänker tjata på ms. eriksson snapchat & instagram så det blir nån jäkla ordning nån gång..
Sen har jag även sagt adjö till Olle & Siw, det var också tungt. Elitvägen41 har varit som ett andra hem i sommar!
Ett Adjö delades mig, dan och Eva emellan också. Så det har varit en jättefin kväll , samtidigt som det vart jobbigt. (Gissa då hur tungt jag kommer ha det för att säga hejdå till mor,far,bror,farmor&farfar som jag verkligen träffar varje dag???)
åh vilka tider alltså..


Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback