lätta axlar

Äntligen är ansökan om inackorderingen gjord! känns fett skönt att veta att allt kommer att falla på plats och så. Har även fått massa info om hur det kommer bli med räkningar och sånt, så det känns ju skönt ocksåå.
Imorgon skriver vi teoriprov och gör något slags gehörsprov, sen ska vi typ spela lite tror jag!

har nu memorerat typ alla namn och jag tror att jag faktiskt pratat med typ alla, utom en..
det är en människa jag inte ens talat med en gång så det måste jag nog göra nåt åt imorgon, vem vet vad man går miste om lixom? 

är så SJUKT trött alltså, det är vilt hur mycket vi gjort dessa dagar och idag har vi gjort massa lekar som innebar typ att vi sprang och hoppade över saker och löste gåtor och räknade ut ordspråk, på det har vi promenerat till ica också, sett lite idol (mitt första avsnitt detta år!) och även några "skräckfilmer". - Varför inom situaionstecken kanske ni undrar? Jo, det var nämligen filmer för barn och de var verkligen inte ens lite läskiga, mest underhållande på andra nivåer. oj, det lät konstigt, men ja ni fattar. 

haha ska sova nu, jag och min nya mustasch!

 

 


Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback