Isälvsleden

Idag har vi gått sju kilometer längs isälvsleden.
fett mysigt att åka båt över ett litet sund först för att sedan promenera. Vi tog lite drygt två timmar på oss och då hade vi ätit OSSÅVIDARE . Landade sen hos Jonas, vår klassföreståndare nån gång på eftermiddagen och sen har vi typ spelat kort, käkat och myst.
Det har varit en tokfin dag och själen mår ju som bäst ute bland träd och vatten. och ORMAR , fast just ormar hör väl inte till välmåendet men - vi såg en orm.. Har sjuk respekt för ormar, men blev inte så där skvättig som man kanske kunnat tänka sig (braaa evelina bra!!)
JAJA. trött idag med, sover aldrig lika bra som hemma så jag hoppas att jag snappar upp att detta faktiskt äär hemma nu, ja. så jag får sova på riktigt någon gång.

Vissa planerar att kika idol, vissa planerar film, vissa tänker sova och vad tänker JAG göra?
vi får la se, först - DUSCHEN.

 

Kommentarer

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback