:

Dricker kaffe, plockar bär, funderar över vad som måste med till mitt nya hem, lyssnar på ljudböcker, åker till umeå, tränar lite för lite, klipper mig, deppar fortfarande över att jag inte är i alanya längre, inser att tiden gått sjukt fort då det var nio veckor sen jag opererade mig och lite drygt 10 sen jag bröt den.
Samtidigt som jag gör allt detta så glömmer jag bort att jag måste träna mer, skicka in alla ansökningar, ringa till skolan, betala räkningar. Ja, stundvis iaf. allt eftersom så börjar allt vara gjort och om nio dagar går det lilla flyttlasset till nästan ännu mindre dalkarlså. De ringde igår och berättade att jag kommer ha delat boende och det känns både upp och ner. Känns som att om man bor så tätt inpå varandra så vore ett eget rum skönt. Blir kanske toan eller garderoben istället? - nae inte vara sån, det blir säkert bra, och de försäkrade mig om att, om det krockar, mig och min rumskompis emellan så ska det nog gå att lösa. Så, så hemskt är det ju inte.
Tänka sig så skönt det är att skriva av sig lite,.. önskar att jag skrivit mer denna sommar då jag faktiskt hunnit göra såpass mycket kul (eftersomjagintekunnatjobba... bitter?närå.). jasi, ja. tiden går.. ska ut och träna, men det ser regnaktigt ute, kanske blir det en 40' på crosstrainern? JAJA ni vill inte läsa det här och jag ber ödmjukast om ursäkt och tackar än ödmjukare om du faktiskt läser detta. lämna en kommentar också så blir jag ÄNNU gladare.

 UPD: for ut på cykeln. är nu död. helst rumpa + ben. lääängesedan jag cyklade. Det var mycket kul! 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Känner igen mig. Var ute och plockade lite i grejerna från Lycksele. Men gav upp direkt så jag har opackat. Har inte loggat in på csn än och fattar ändå ingenting. Försöker fixa böckerna som behövs men det dröjer bara en liten stund så lessnar jag. Inte supermotiverad på att flytta norrut. Men söderut hade nog inte gjort någon skillnad. Kollar efter nya utbildningar och yrkesmöjligheter samtidigt som jag försöker övertala mig själv att civilingenjör är bra. Hm, osäker? JA!

2013-08-17 | 12:16:05
Nils-Mikael säger:

Fan. Mitt namn försvinner alltid. -.-

2013-08-17 | 12:16:23

Kommenterar gör du här nedan:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din email är: (publiceras ej)

Du har en hemsida/ blogg vars url är:

Det du vill säga är:

Trackback